donderdag 29 juni 2017

3 maal groetjes

Vandaag een set van 3 kaarten waarop ik het mooie papier uit het 'Storyteller' papierblok van First Edition heb verwerkt. Het zijn prachtige kleurrijke vellen en op deze kaarten heb je meteen de sfeer van het blokje te pakken.


De basiskaarten zijn van Dovecraft en meten 12,7 cm bij 17,8 cm. Ik heb een aantal vellen in exact dezelfde maat strookjes gesneden. Om dit makkelijk te doen heb ik op mijn papiersnijder met Craft Tape een hulplijntje gemaakt. Heel handig. Ik heb de vellen papier eerst afgesneden op 12,2 cm en deze 'rest' stroken heb ik op de middelste kaart gebruikt. Vervolgens heb ik stroken van 3,3 cm gesneden (en 12,2 cm lang) Deze heb ik voor de andere kaarten gebruikt.


Onder de theebloemen zie je een nieuwe stans van Crealies. Perfect voor bij dit papier en helemaal leuk ook onder de theebloemen. Het is wel leuk en verrassend om te zien wat kleur doet. Zelf vond ik uiteindelijk de witte het mooist uitkomen.


Theebloem gevouwen van de achterkant van Pickwick Rooibos citrus fruits. Een granny erop en een grote brad erdoor.


En een theebloem gevouwen van de voorkant van Pickwick Rooibos citrus fruits. Een filigraan rond 5 erop en ook een grote brad erdoor.


En deze theebloem is gevouwen van de achterzijde van Pickwick Slaap Lekker. Een filigraan bloem 10 erop en een kleine brad met een Nuvo Crystal Drop erop in de kleur Caribbean Ocean. Deze zelfde Drops heb ik ook op de kaart gemaakt.

Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-Kraft 5x7
Kraft cardstock
ColorCore cardstock
Joy! metallic cardstock - wit
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)

1 opmerking:

Leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik lees ze met veel plezier!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...